Mardröm = dödstrött

Vaknade inatt av att jag drömde en mrdröm.

I drömmen körde jag bil på en bro över en vildsint älv.
Helt plötsligt såg jag hur bron rasade ihop längre fram, varpå jag vände bilen för att snabbt köra tillbaka på fast mark åt andra hållet.
Men då rasade bron även på en sida och jag insåg att jag ahde två val; antingen stanna kvar på bron tills hela skiten rasade ner i det forsande vattnet ett tjugotal meter under mig, eller ta sats med bilen och försöka hoppa de metrarna mellan sista biten av bron över till fastlandet.

Där vaknade jag. Gick ner för att gå på toa och tittade på klockan - fem.
Gick upp igen och försökte somna om.
Efter att ha vridit och vänt på mig i ca 40 minuter gav jag upp och gick upp för att gå till jobbet.
Detta har gjort att jag nu är skittrött.

Så nu blir det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback