Plågis - billigare än väntat!

Var alltså hos tandläkaren imorse för att få min bettskena mot tandgnissleriet om nätterna.
Fick rabatt eftersom jag nu överstigit 3000 kronor på ett år, så skenan kostade "bara" 2358 kronor.
Men men, jag är glad för det, 600 spänn jag kan använda till något annat, t.ex. laga en av de tre tänder som behöver lagas *s*

Så nu har jag bokat in en ny tid i början av december för att laga tand nummer ett.
Sedan tar vi de två sista på samma gång någonstans efter löning i januari, annars blir det inga julklappar i år.
Men även dessa lagningar kommer jag få 50% rabatt på... vilket kanske gör en total kostnad på ca 1500-2500 kronor.
Sedan kommer munnen vara så god som ny om jag fortsätter duktigt med tandtråd och floursköljning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback