Tiden räcker inte till.

Fattar inte vart tiden tar vägen, eller jo, en del går till den där satans stegtävlingen.
Gött att den tar slut på fredag kväll.

Idag var det ett körfält avstängt på 45:an så det tog en timme att ta sig hem från jobbet.
Så skulle vi ut på långpromenad för att få steg, då började det hagla precis när vi klev utanför dörren, så in igen och drog fram dansmattan istället.
Så fick jag stå på den i en timme.
Sedan var klockan åtta... ut i garaget och målade en omgång silverfärg till, täcker fortfarande inte =(

Efter det av med nagellack, in i duschen, fila naglarna, måla dem.
Börja packa grejerna jag skall ha med ner till Malmö.
Surfa en stund.
Och vips så är klockan kvart över tio.
Fy fan!!!

Jag vill att tiden skall stå still ibland.
Och egentligen hade jag tänkt hinna med ännu fler grejer.... typ lagt upp ett par byxor till, byggt ihop min brevkorg jag köpt på IKEA, titta färdigt på utbildnings Dvd'n mm.

Stop the train, I wanna get off!!!

Nä, nu blir det sängen här.... natti natti.

Kommentarer
Postat av: Anna från VK

Det låter jobbigt... Men samtidigt verkar du trivas med ditt jobb, och allt annat du gör...



Kram!

2008-10-27 @ 22:20:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback