Besök hos mormor.

Idag efter jobbet åkte jag ut till sjukhemmet där mormor bor.
Jag vet inte när jag var och hälsade på sist... tror det var mors dag, så det är ett tag sedan.
Hon var i alla fall vaken när jag kom dit och rätt pigg.
Och hon var på glatt humör, även om jag inte förstod allt hon pratade om.
Det är ju mycket gammalt som hon kommer ihåg... saker innan mamma föddes.

Men det var roligt att sitta och lyssna en timme i alla fall =)

Träffade dessutom en gammal lagkompis från min agamla fotbollsklubb Tornade BK utanför.
Det visade sig att hon jobbade där + att de numera bodde i Älvängen.
Vilken slump va =)
Så vi bytte nummer, så kanske vi kan ses nån kväll framöver.

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Jo det är jag. Jag har ju gjort en del porträttfotograferingar och jag skulle verkligen vilja göra lite mer "topmodel"fotosessions...har massa idéer i skallen.



Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

haha bara om du står ut med en som inte är helt hundra proffsfotograf =)



nej det är ju inte så långt och jag kan ju faktiskt komma ned till göteborg med - jobbresa lksom + träffa en dundersuperduper tjej = kanon!



vi kan ju skissa lite på idéer och kanske boka nåt?



kram

2008-09-29 @ 22:11:30
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback