Bytte gymmet mot trädgårdsskötsel

Det började med att jag klippte gräsmattan.
Då stack Patrik upp till Trollhättan med hojen för att hämta något han vunnit på Tradera.
Han var väl tillbaks två timmar senare ungefär.
Då hade jag dragit fram häcksaxen och ansat thujahäcken på baksidan.

När han kom fick han ta fram den högre stegen och försöka hänga in över på grannens sida för att klippa även där, eftersom de tydligen är alldeles för slappa för att göra det sjävla.
Det blev inte helt perfekt eftersom vi inte når grenarna allra längst bak, men det blev fan så mycket bättre.
Och dör inte häcken nu kan de fan inte komma med sitt bullshit om att de inte klippt för att de var rädda för att ta död på häcken!!!

Så trist när man sliter i flera timmar och ändå ser det high chaparall ut bara för att andra inte vill göra sin del.... någon gång på 1½ år.

Gahhhh.

Nåja... eftersom det blev nästan fyra timmar i trädgården istället för bara 40 minuters gräsklipp bestämde jag mig för att skita i gymmet idag.

Kommentarer
Postat av: Ann

Du skulle ju ta det lungt eftersom du inte mår helt hundra!

Postat av: Ann

Haha ingen ordning på dig :)

Jag hade nog behövt göra lite i trädgården jag också, men jag orkade inte riktigt idag. Vet du om man kan klippa ner bärbuskar på hösten?

2008-09-21 @ 20:45:33
URL: http://kykyri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback