Hudvård istället för svett.

Struntade i gymmet idag med.
På eftermiddagarna tjocknar halsen ihop och näsan blir sådär läskig som precis innan förkylning bryter ut.
Så det är lika bra att ta det lugnt, men fick i alla fall en liten lunchpromenad + promenad till bussen på Nisseplatsen också.
Har inte tid att bli förkyld just denna veckan och stanna hemma från jobbet.

Istället för gymmet tog jag en lång varm dusch, ansade kroppsbehåring, lade en djuprengörande ansiktsmask och peelade både ansikte och händer.
Så nu känner jag mig fräsch =)
Får se om det kanske kan komma nån fin färg på naglarna senare ikväll också.

Men först skall jag göra varsin varm macka som vi kan smaska på till nästa DvD i Egyptenboxen.

Kommentarer
Postat av: Linda

Vad sjutton... Ansa hår, scrubba, smörja, allt det är jag med på. Men ska man peela händerna nu också? Jag hänger verkligen inte med i sånt här :))


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback