I valet och kvalet

Sitter och lurar på om jag skall åka på fototräffen i Tranås på lördag eller inte.
Det som talar för är att det var kul sist, det var länge sedan jag plåtade och det är skoj att tjöta skit med folk man normalt inte hade träffat =)

Det som talar emot är att om det är fint väder finns det mer att pilla med i trädgården inför vintern, jag har en förylning på G som inte verkar veta om den skall bryta ut eller ej.

Nåja... ett par dagar till har jag att fundera och blir Håkans bil full så var det väl ändå inte meningen att jag skulle med.

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

ja det vore trevligt.

Men ni ska inte på nån hårdrocksmetalthrashspelning den kvällen eller ?

kram

Postat av: Angelica L

Har dagen varit bra??

Kram

2008-09-22 @ 19:41:16
URL: http://angelicalarss0n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback