Ny frisyr?

Efter bröllopet är det npg dags att ta tag i håret.
Har funderat ett tag på att klippa mig till en frisyr.
Just nu har jag ju bara långt hår... dessutom ganska tråkigt långt hår eftersom jag i stort sett ALLTID har det i en lång fläta.

Skulle vilja korta det med 2-4 dm och kanske klippa det lite i etapper.
Kanske slinga lite i två olika färger osv.

Men blir det frisyrbyte har jag två krav:

- Det måste vara tillräckligt långt att sätta upp i tofs mm utan att det främre håret åker ur.
- Det måste gå att fixa på max fem minuter en vanlig jobbmorgon utan att det ser helt kajko ut.


Någon som har nån idé???

Kommentarer
Postat av: Vildvittra

Ungefär samma som jag går och funderar på! Visst har jag långt fint hår, men det är liksom ingen frisyr! Det bara hänger där, och oftast i fläta pga klåfingrig bebis. Har en hemlig plan om att klippa mig. Ska bara våga också. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback