O'boy, vilken dag!

Det har varit en minst sagt hektisk dag.
Först fortsättning på gårdagens produktmöte, sedan jobba vanligt en halvtimme.
Efter det en kvarts lunch med en paj från frysen.
Och så stack jag iväg till fotostudion. Hann inte mer än dit innan jag fick sticka iväg för att inhandla lite rekvisita.

Kom tillbaks, hjälpte till att lasta ur släpet åt en av våra soffleverantörer som skulle få lite nyheter fotade i helgen.
Sedan fikade vi allihop och snackade skit en kvart.
Därefter fortsatte vi plåta våra saker.

Stack tillbaks till jobbet vid fyra, fastnade i köerna genom tunneln och kom fram halv fem.
Försökte rensa inboxarna i mailen och fixade en grej så jag kan skicka in papper till försäkringsbolaget och få tillbaka för förlorad arbetsinkomst den dagen vi satt på akuten med nack-kragarna.
Gött!!

Sedan kom Patrik och hämtade upp mig, så köpte vi en vacker höstbukett blommor till mamma som fyller år och åkte hem till dem på tårta och kaffe.

Efter det vidare till Mölndals Centrum där vi blivit inbjudna till en härlig kväll hos Blomstermakarna med modevisning av kläder från Patriks mammas Boutique Sandra.

Mer om det senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback