Stressig dag på jobbet

Det har varit lite körigt idag.

Skulle hjälpa en kollega att plocka ut order från filtret imorse.
Så strax efter åtta kom jag på att det skulle vara fackmöte klockan halv nio.
Så jag loggade in på telefonkonferensen, men ingen dök upp???
Ringde ner till kassören och han vart förvånad över att jag var på jobbet, för han trodde jag hade semester.
Sedan fick jag avvakta för att se om det blev möte alls... vid nio kom det igång, men då hade redan en halvtimmes effektiv arbetstid gått åt helvete och jag var lite irriterad.

Efter lunch hade vi produktgenomgång och utbildning med en finsk leverantör.
Det höll på till strax före halv fem.
Efter det fanns det rätt mycket att göra - ärenden i mailboxen osv... Vi hann inte riktigt klart allt och då har jag inte ens tittat på några leverantörsbekräftelser idag.
Suck!

Nåja... jag borde hinna dem imorgon om det inte kommer allt för mycket strul under de timmar då vi skall ta telefonerna.
Kundtjänst skall ju få samma utbildning imorgon som vi hade idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback