Trött.

Usch jag känner mig nästan bakis idag.
Hur man nu kan göra det när man inte druckit annat än vatten dagen innan.
Men du vet, sådär trött, seg och med lite huvudvärk...

Nåja, det går la över förr eller senare under dagen.

Skall sticka iväg till gymmet när de öppnar klockan tre är planen.
Och lämna tillbaks de kläder från HM jag inte ville behålla på vägen dit.
Kanske sticka in i affären och köpa C-vitaminer i brustablettsform också, så jag kan lura förkylningen ett tag till.

Sedan ikväll blir det nog bara mys och film hemma skulle jag tro.
Ahhh.... mys i soffan är helt underskattat.

Kommentarer
Postat av: Ullis

Kan det vara så att bakisheten är ett resultat efter avsaknaden av en rejäl kopp sprit?

Postat av: Linda

HA! Efter sex år utan alkohol så har jag lärt mig en sak...det är inte spriten man blir bakis av. Det är roligheterna. Har man för roligt kvällen innan blir man (läs jag) bakis dagen efter hur jäkla mycket vatten och sömn man än får.

Förmodligen gör väl kroppen så här på gammal vana, men jag börjar misstänka något annat eftersom det tar 7 år att byta ut alla celler i hela kroppen... så borde väl bakisfasonerna vara på upphällningen nu???

2008-09-28 @ 16:56:02
URL: http://www.lindahelsing.se/wordpress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback