After Work med patentarna.

Igår efter jobbet strosade jag genom stn i solskenet med massa bra musik i lurarna.
Tror jag såg ut som en groda med mitt breda leende.
Sprang in i ett par butiker på vägen för att leta efter en somrig handväska i turkost eller vitt, men det gick jag bet på.

Klockan fem träffades vi på Ribs på Arkivgatan.
Tyvärr låg deras uteservering i skugga så vi fick sitta inne för att inte frysa.
Men jäklar vilken god mat; honeyglazed ribs och pecan pie med lite vaniljglass åt jag och så två glas rosévin till det.
Mycket smaskigt.

Och vad kul det var att träffa tjejerna igen.
Sist var då jag fyllde 30 i slutet av augusti förra året.
Så det finns alltid mycket att prata om.
Nu går det inte lika långt till nästa gång, för det blir på vårt bröllop, sedan skall jag ta hojen ut och käka lunch med dem någon dag innan alla går på semeste i juli.

Så tack för en himla trevlig kväll =)


Igår testade jag grönt på ögonen:


Hy: tinted moisturizer med SPF20 beige1.
Ögon: highlighter - Lemongrass, bas - Ivy garden - effekt - Golden olive. Eyeliner - Olive.
Kinder: Strawberry cream.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback