Det går framåt...

Nu är mitt CV klart.
En sak att bocka av från listan.
Skall ta en liten paus för lunch och äta upp resterna av Jenifers goda smörgåstårta ihop med älsklingen.
Sedan får jag ta tag i det personliga brevet... fy fasen vad jag hatar att behöva marknadsföra mig själv.
Är det Jante som gör sig påmind?
Varför skall det vara så svårt att framhäva sina bra sidor? Jag vet ju att jag ar flera stycken.

Älsklingen har varit duktig och jobbat hårt han också.
Han har fått upp en av två draperiskenor i pannrummet.
Så någon gång i veckan eller under påskhelgen skall jag sy och greja, så det blir klart där inne.
Kommer att bli kanonfint!

Nä... mat, så jag kan jobba vidare sedan.
Eventuellt kanske det kan bli en liten mc-tur också om vädret håller i sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback