Future 25 år !

Igår var vi bjudna på 25-årsjubileum hos Future.se.

De hade fixat ett gigantiskt partytält på baksidan av kontoret.
Där var en scen längs in och dukad långbord.
På utsidan var det mingel med jack&coke som gällde den första timmen.
Jean-Pierre Barda var på plats även han och hade hjälpt till med styling av diverse medarbetare på Future.
Jimmy hade t.ex. fått håret plattat och en massa mascara på fransarna ha ha.

Till slut blev det mat, grillbuffé och in i tältet där jag drack vin.
Underhållningen bestod i först coverban med Jean-Pierre som gogo-dansare, radarpar med sångaren.
Sedan dök Anders Eriksson och Knut Ragnar upp ifrån Galenskaparna.
Jäklar i min låda va roliga de var!!!
Vi fick t.o.m några härliga "Farbror Frej" att skratta åt.

Sedan presenterade Barda ihop med coverbandet Futures historia från 1984 fram tills nu.
De hade satt ihop en massa roliga bilder och så de toppande rockiga låtarna fårn respektiva årtal.
Skitskoj verkligen!

Efter det var klockan mycket för små råttor som skulle arbeta dagen efter, så gula bilen fick vända hemåt.
Jag kan tänka mig att partyt startade rejält efter det för min chef hade undrat var det var som lät när han gick och lade sig och han bor ändå på andra sidan om motorvägen ha ha.

Lite bilder:

Jean-Pierre kör stenhårt till vänster...


Galenskaparna i något suddig tappning.


En stylad Jimmy.


En glad Emma med en härligt blå klänning.


En full jag med brillorna vi fick - modell 1984???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback