Make up med kollegorna

Ikväll har jag haft lite make up klass med tre av mina kollegor.
Himla trevligt var det.
Och de fick testa i stort sett allt =)
Sedan drog de vidare ut på stan för att vara snygga på någon uteservering och jag stack hemåt för att efterarbeta och ringa lite uppföljningar.

Testade vår nya Limited Edition vår/sommar make up idag när jag ändå hade fått låna den av Katta.
Coastal colors heter den och består av en skuggpalett, två eyeliners och tre olika läppglans.
Läppglansen testade jag dock inte.

Såhär bidde det:



Hy: orkade inte lägga något mer än lite highlightingpenna under ögat.
Ögon: Den gröna skuggan som highlighter och bas, den bruna som effekt och en turkosa som dropskugga.
På ögonlocket hade jag eyeliner Tahitian Gold och under ögat eyeliner Bahama Blue.
Läppar: läppstift Pink Satin.

Såhär ser produkterna ut när man köper dem:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback