Påsklunch och inspiration!

Nu har vi varit hos Patriks föräldrar och ätit påsklunch.
Massa gott var det =)
Och vi satt ute på altanen i värmen så himla gott var det.

Frågade om det kanske fanns plats för mig på Vårinspirationsdagen som Susanne och några till skall ha.
Hon skulle kolla upp detta, men trodde att det säkert skulle gå bra, men det är ju två andra företag inblandade också, så bäst att kolla med dem innan.
I så fall kan det hända att det är mina produkter som används på de modeller som skall gå visningen.
Make up:en då alltså. Och så hoppas jag kunna få ett litet bord där jag kan ställa upp lite bra produkter att visa.
Samt ett passande paket att lotta ut bland gästerna.
På så sätt kanske jag kan få ihop lite namn att ringa och erbjuda klasser till.

Dessutom har vi bokat in en kväll om ett par veckor där Susanne kommer hit och skall lära mig lite om färganalys mm.
Så blir det lättare för mig sedan att tala om vilka färger som skulle passa mina kunder bäst när de testar make up.
Skojigt värre. Vill ju gärna veta mer om sådant, så det blir lättare att göra ett bra jobb.

Väl hemma stack jag direkt ut med blåkornet och hällde på lite väl valda ställen i trädgården.
Imorgon kanske vi kan ta oss iväg nånstans och köpa gräsgödsel med ogräsdödarmedel i.
Kanske i kombination med en IKEA-tripp eller något. Plantagen borde väl ha öppet?
Nåja vi får se. Är det strålande sol blir det nog mc-åkning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback