Pysslar och grejar.

Nu har jag sprutat hela gräsmattan med mossdödarmedel som jag fick av pappa.
Så får vi se om det funkar eller inte.
Men det var väldigt smidigt i alla fall med slangen och den lilla behållaren man kopplade på.
Och så har jag klippt rosenbuskarna litegrann, så det slipper bli så himla mycket som sticker utanför rabatten där de växer.
Patrik passadr på att röja undan massa skräp från då vi fixade skorstenen under tiden.

Sedan satt vi och fikade i solen på framsidan.
Och jag jobbade lite med efterarbetet från hudvårdsklassen i torsdags ute i solen.
Härligt härligt.

Nu har jag ansat benen inför morgondagens behandling på Hagabadet.
Ifall man skulle få för sig att ta ett dopp i poolen efteråt.
Eller om det blir fotboll med rocknboll-gänget så slipper min tejp till den stukade foten fastna i alla benhår, det gör ju så jäkla ont när tejpen skall bort i så fall.
Rocknboll ja. Tror det var sex år sedan jag skulle vara med och spela sist.
Den gången slutade det med att ingen hade boll med sig.
Nu har Patrik letat upp sin läderkula hann vann, så jag skall sticka bort till macken och se om det går att pumpa den där.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback