Trött snoris

Oj vad trött jag är efter middagen igår och fortfarande mätt.
Men trevligt var det.
Vi var totalt åtta personer med äldsta sonen inkluderad.
Och det var mycket mat, först kall buffé med hemmainlagda sillar mm och sedan köttbullar, korvar, kycklingspett och en massa annat gott.
Och så givetvis en specialdesignad tårta. Denna gången i form av en hederlig gammal vinylskivspelare av märket Toréns.

Vi kom väl hemåt nån gång strax för ett, så idag är jag lite trött även om jag var helt nykter.
Dags att äta frukost och sedan göra sig redo för att hoja upp till Härryda för en påsklunch hemma hos svärföräldrarna.
Skall kolla möjligheten för mig att få vara med på svärmors vårinspirationsdag också om ett par veckor.
tänkte i så fall sätta ihop ett litet fins solskyddspaket som någon skall få vinna, det passar ju bra såhär till sommaren.
Så nu hoppas jag att även hon tycker detta hade varit en bra idé  =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback