Tyg till kontoret

Vi åkte förbi IKEA på väg hem idag igen, eftersom det såg ut som att deras lagersaldo ökat på tyget jag ville ha, men som var slut sist.
Problemet var bara att de ej fått in av den färgen som var slut.
Tydligen funkar deras inköp helt automatiskt via lagersaldon, men har de då olika mönster på ett tyg med samma artikelnummer, så vet inte datorn vilket av mönstrena som är slut och beställer slumpvis.... de kanske skulle behöva en inköpare där trots allt ha ha.

Nåväl... fick försöka hitta ett annat tyg som kunde passa istället.
Patrik hittade ett med vit botten och stora cerisa blommor på.
Det borde matcha snurrfåtöljen hur bra som helst, så det köpte jag.
Ser det för jävligt ut får jag väl sy nya draperier... det kostade ju trots allt bara 39:-/m.

 
Tyget jag ville ha från början...........................Tyget det till slut blev.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback