Viktigt meddelande!

Jag lever!

Jag har bara haft annat att göra =)

Som igår t.ex. då var vi på besök hos en spännande leverantör i Halmstad som formpressar filtmaterial till bl.a. möbler. Det ni!

Sedan när jag kom hem ägnade jag en timme åt att ringa uppföljningssamtal, gjorde föranalys på gästerna som jag skall ha klass för imorgon, samt ringde lite namn på potentiella nya gäster till klass.
Dessutom fick jag grönt ljus för att vara med på inspirationsdagen i Mölndal om 1½ vecka.
Nice!!!

Sedan spelade jag FableII resten av kvällen innan det var dags att sova.
Men som sagt jag lever - även om bloggen är tyst =)

Kram på er.

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

kram på dig snyggve!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback