Bröst, axlar & mage.

Funderade seriöst på att skita i gymmet och spela TV-spel istället.
Men så tänkte jag - jag kan väl göra både och?
Så jag kom iväg.

Startade med tio minuter i solariet för att råda bot på min regndepression.
Sedan blev det 3 övningar bröst, 2 övningar axel och 2 övningar mage.
I ca en halvtimme rätt så effektivt och halvtungt.

Körde vägen om Daniel på vägen hem för att hämta tillbaks filmer och skivor vi lånat ut och kolla hur det blev efter lite nya möbler och ommöblering hemma hos honom.
Givetvis fastnade jag i 40 minuter... att man alltid skall prata så mycket *s*

Kommentarer
Postat av: sarah maria

Hej



Japp det är på lördag här i Kalmar där jag befinner mig nu =)

Så nu börjar det bli allvar!! Men det är spännande =))



Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback