Full fart framåt!

Pepp pepp pepp!!!
Just nu är jag superpeppad.
Dagens föreläsningar passade mig mycket bättre än gårdagens.
Mer saker jag kunde ta till mig, vet exakt vad jag behöver jobba på för att bli bättre, både som hudvårdskonsult och som människa över lag.
Jag har satt mål detta året. Ganska stora mål om jag får säga det själv.
Drömma... man måste nog tillåta sig att drömma mer och jag vet att just jag kan vara fruktansvärt tråkigt realistisk. Att i alla lägen vara realist kanske inte för en framåt, även om det är br att vara realist i många lägen.
Men det värsta som kan hända med ett mål är ju bara att man inte når hela vägen, men då har man åtminstone kommit en bra bit längre än om man inte satte ett mål alls från början.

Nåja...
Jag bjussar på en bild på några fantastiska Queens från gårkvällens awards night.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback