Grå lördag

Idag är det verkligen grått och trist ute.
Men det gör inte mig så mycket.
Skall strax iväg till gymmet för en ordentlig genomkörare.
Sedan skall vi koka marmelad på våra plommon.

Ikväll blir det film, förhoppningsvis Marley och jag om de inte har alla ex uthyrda nere på Ica.

De två veckorna som kommer är hysteriskt inbokade.
Lite skoj och lite jobbigt på samma gång.

Vecka 34.
Måndag: jobba i Osby, hålla klass för mina kollegor på kvällen.
Tisdag: jobba i Osby, hälsa på internetbekant i Genarp.
Onsdag: jobba i Osby, hälsa på Hannah i Varberg på vägen hem.
Torsdag: Möte på Trygghetsrådet på morgonen. Shoppa grejerna till grillfesten på lördagen.
Fredag: jobba, sedan Slottskogen och gratisfestival med bl.a. Abramis Brama.
Lördag: grillfest för att fira min födelsedag i förskott.
Söndag: slappa, träna, plocka fram alla betyg/intyg till måndagens anställningsintervju.

Vecka 35:
Måndag: Anställningsintervju på förmiddagen, jobba, måndagsmöte i Surte - förhoppningsvis med gäst.
Tisdag: Jobba och träna.
Onsdag: Jobba, make up i Sävedalen.
Torsdag: Jobba, hämta ut passerkort till seminariet, fira min födelsedag med grekmat från Lilla Tavernan.
Fredag: Semester, Mary Kay seminarie med kvällsaktivitet Awards Night.
Lördag: Mary Kay seminarie.
Söndag: Make up och hudvårdsklass i Utby, packa inför ytterligare arbetsdagar i Osby.

Inte så mycket tid att bara sitta still och götta sig med andra ord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback