Tack!

Tack till er som kom och firade min födelsedag med lite grill igår.
Helt underbart skoj var det trots att vi inte blev så många.
Joakim hade med sig pringles, Daniel hade bakat kakor, en i döskalleform och en ruskigt lyxig chokladkaka, av Elenor och Jonas fick jag biokort på Saga bio i Alingsås, så vi kan ha en filmkväll alla fyra under hösten och av familjen Brolycke-Odelberg fick jag ett paket med lotter som skall skrapas när jag sugit lite på karamellen =)

Tack som fan!!!

Vi satt och tjötade, ordvrängde och hade oss så som bara Göteborgare kan.
Och så grillade vi god mat, käkade av Daniels kakor och åt fruktkolor.
Emil tittade på film inne i soffan senare på kvällen och vi rotade fram diverse skumma låtar på Spotify.
Sedan efter tolv stack jag i förväg bort till mc-klubben för att möte upp Camilla och dansa.
Sketaskoj, även om jag inte kände igen mer än två pers, varav den ena var min granne.

Patrik och Daniel dök upp på Hojride lagom tills att de skulle stänga.
Sedan vinglade vi tillbaks hemåt i natten growlande på Fu Mahnu-låtar.
T.o.m. Daniel var liet sluddrig på talet, första gången det har hänt sedan jag lärde känna honom.
Han gick dessutom hem med Patriks skor inatt.

   
   
   
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback