Tapet-titt!

Var ute en sväng på lunchen idag och slank in på Colorama lite spontant.
Tittade på en himla massa fina tapeter.
Vill ju göra om i vårt vardagsrum så fort de har varit och slutbesiktat efter alla sprängningar för nya vägen.
Det är tråkiga sprickor i tapaterna på flera ställen och jag skulle vilja bli av med det gula på väggarna.

Min idé är att det skall vara någon form av varmare vit färg och en fondvägg på den väg där öppna spisen är i lite murrigare toner, brunt eller violett eller något sådant, men med lite färg och mönster i.

Skulle vilja få hela rummet att andas lite mer Indien eller orient eftersom vi har stora tunga möbler av shesam där inne.
Nåja... blir jag arbetslös har jag all tid i världen att greja om.
I så fall får jag nog be pappsen om lite stöttning, för jag har aldrig tapetserat förut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback