Lista för 2009

Lista över 2009

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Gifte mig.

2. Höll du några av dina nyårslöften? Tror tyvärr det var dåligt med det detta året.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja.

4. Dog någon som stod dig nära?
Ja, min mormor.

5. Vilka länder besökte du?
Danmark och Egypten.

6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010?
Mer tid för mig själv.

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
6:e juni då vi gifte oss.

8. Vad var din största framgång 2009?
Att få ett nytt jobb mitt i lågkonjunkturen efter att ha blivit varslad från mitt gamla.

9. Största misstaget?
Tro att hårt arbete och engagemang gör att man sitter säkert på sitt arbete.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Känt mig vansinnigt trött och oengagerad privat nästan hela året.

11. Bästa köpet?
Bröllopsresan till Egypten.

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Bröllopet.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Vår bröllopsdag och fest.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
What a wonderful world med Louis Armstrong.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Mer stressad och mindre glad.

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Tagit hand om min kropp med bättre mat  och mer motion.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Försökt hinna med allt - på samma gång.

18. Hur tillbringade du julen?
Hemma hos mamma och pappa med närmsta släkten.

19. Blev du kär i år?
Fortfarande kär i samma sedan 2004.

20. Favoritprogram på TV?
CSI Las Vegas, Lost och True Blood.

21. Bästa boken du läste i år?
Romarserien av Conn Iggulden och 100-åringen som klev ut genom fönstret och försvann av Jonas Jonasson.

22. Största musikaliska upptäckten?
Vet inte men det har blivit mycket Mastodon i bilen efter Sonisphere.

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
En mysig helkväll med bio och middag tillsammans med min make.

25. Något du önskade dig men inte fick?
En miljonvinst på lotto??? ok, jag vet, man måste spela för att vinna.

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
FickVi var ett gäng som grillade, snackade skit och käkade medtagna hembakta kakor, sedan fortsatte ett par av oss till lokala mc-klubben som hade fest och blev ännu lite gladare i hatten och growlade på gamla dödsbitar på vägen hem mitt i natten.

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Mer träning hade gjort att jag mått bättre.

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Vanlig, mest jeans och tröja. Det mesta hade blivit för smått av de finare kläder jag köpt.

29. Vad fick dig att må bra?
Min älskling, mina föräldrar, de vänner som stöttar, bra musik, hemmet, sommaren, festivalerna osv...

30. Vilken kändis var du mest sugen på?
Robert Trujillo.

31. Vem saknade du?
De vänner som bor uppe i Sthlm - det är för långt bort för att man skall kunna umgås lite mer spontant.

32. De bästa nya människorna du träffade?
Har träffat en hel del goa ladies genom mitt Mary Kay.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback