Luftslottet som sprängdes.

Denna film såg vi på bio idag.
Jag utnyttjade nämligen min födelsedagspresent som innheöll en kväll med middag och bio på stan =)
Först åt vi på Danilo, jag åt en god pasta med stora räkor och Patrik åt Obi-Wan ribs, de är kanongoda de också, men jag ville test nåt nytt idag.
Sedan hade vi bokat in oss i VIP-salongen - lyxigt värre, så nu går vi nog aldrig till en vanlig salong igen när vi går på bio.
Först snacks inne i loungen och sedan popcorn och läsk inne i salongen med sina sköna fällbara säten.
Nice.

Filmen i sig var bra.
Inte alls lika seg som förra, eller så berodde det på att vi valt en tidigare föreställning denna gång.
Men min spontana reaktion var att detta var den bästa filmen av de tre.
Helt klart sevärd, speciellt om man sett de andra två.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback