Mys på Liseberg

Gick lite tidigare från jobbet idag.
Har ändå jobbat i förväg en del och visste ärligt talat inte vad mer jag skulle göra.
Så vi var på Liseberg redan vid fyra och det var bra, för då var det inte alls mycket folk.
Men kallt som satan trots långkalsonger, fyra tröjor, jacka, halsduk och trollmössan.
Men ändå mysigt =)

Väl hemma rensade jag ur mitt badrumsskåp.
Tror jag fyllde en hel ica-kasse med skit.
Så nu har jag fått plats med min låda för alla halsband i badrummet, så jag slipper springa rundor om jag skall ha nåt på mig på morgonen.
Allt smink har fått komma upp i skåpet också istället för att ta upp all bänkyta bredvid handfatet.
Efter det dammsög jag hela huset, så nu känns det rent och fräscht igen.

Och i torktumlaren ligger de nya juliga kökshanddukarna jag köpte på lunchen.
De skall hängas upp imorgon så det blir lite mer jul i köket =)

Nu blir det jultallrik, ett avsnitt Carnivale och senare tv-spel i råttfåtöljerna.


Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback