Trött och frusen.

Det senaste halvåret börjar göra sig påmint.
Jag är trött.
Med tröttheten kommer frusenheten... huttrar konstant och går med fem tröjor på mig inomhus på jobbet.

Luftvärmepumpen hemma funkar inte som den skall.
Fläkten hade endast varit igång drygt en timme det sista dygnet och elen tikar iväg.
Någon av oss får ringa imorgon och kolla varför det inte funkar.
Men frågan är om det ens är lönt att ringa dem som installerade. Först installerade de fel och sedan visste de inte riktigt hur de skulle justera.
Kanske är bättre att ringa fabrikören direkt.. de kanske har nån servicegubbe de kan skicka?

För jag vill inte både ha det kallt och betala dyrt.
När vi kom hem från jobbet visade utetempen på -9 och innetempen på 16,6 grader.
Lovely!

Kommentarer
Postat av: Anna

Kan inte skicka en servicegubbe åt dig, men sänder dig en Stooor Kraaam!! :-)

2009-12-21 @ 22:59:51
Postat av: Bright

18 grader inne är aningens bättre jämfört med mina päron som jag skall till i morgon..konstant 17 grader...hjälp..jag som är van med 25 i min lägenhten..packa tjocksockar God jul


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback