Var sak på sin plats!

Rensade ju mitt badrumsskåp igår.
Slängde en hel massa smink och krämer som var gamla.
Det som inte var gammalt, men som jag inte använder nu sedan jag börjat jobba med Mary Kay, lade jag i en påse ifall någon annan vill ha.
Det gjorde att jag fick bra mycket mer plats i mina skåp, så nu ser det ut såhär:


Bänkskivan är inte belamrad med en massa skit.
I övre skåpet har jag hudlotioner, min hudvårdsserie, dofter och all make up.
I det undre skåpen har jag hårband, lösnaglar, tamponger, smycken, necessärer och annat smått och gott.
Hoppas nu att denna ordningen kan hålla i sig ett tag... saker har ju en tendens till att bli stökiga bara sådär av sig självt!

 *harkel*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback