Awards Night - en kväll med mycket blingbling.

Ohhh ikväll var det en speciell kväll på måndagsmötet.
Tre sales directors hade slagit ihop sina units för att fira awards night (avslut på kvartal) tillsammans.
Alltså var vi ca 25 härliga damer/kvinnor/tjejer på samma ställe.
Det hölls två hudvårdsklasser och en make up.

Sedan var det god mat i form av paj med sallad och tzatziki + en äpplekaka till dessert som goa Kim fixat.
Mycket mumsigt.
Och så var det givetvis prisutdelning. Själv blev jag stjärnkonsult i skala rubin, tack vare att jag fått goa Åsa som kollega.
Det genererade en hel massa gratisprodukter som jag kan sälja ut till kund.
Ett värde på nästan 2000 kronor - mycket bra!

Men det var nästan roligast innan vi ens kom in i lokalen.
För Katarina hade glömt nyckeln och i väntan på den vart hon lite stressad över att vi inte skulle ha tid att pynta lokalen.
Så vi satt tre dräktklädda damer i en volvo och blåste upp ballonger för glatta livet i väntan på nyckeln.
Men fint vart det.

Tack för en härlig kväll!!!

Make up:




Hy: Foundation beige 300.
Kinder: Shy Blush rouge.
Ögon: highlighter - moonstone, bas - chocolate kiss, effekt - espresso, vid yttre fransarna - coal.
Läppar: läppenna - dusty pink, läppstift - frosted rose.
Samtliga produkter från Mary Kay.

Frosted Rose har blivit en favorit på läpparna. Lagom neutral färg, men med rätt mycket skimmer i.
Snyggt tycker jag, men jag har inte läppstift till vardags på jobbet - det är jag för lat för =)

Kommentarer
Postat av: Åsa

Aw, jag missade ta kort när du var på scenen, och jag ångrar det så, men fasiken vad du är grym vännen. Stooort grattis igen till stjärnkonsult!!!



Massa massa kramar från mig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback