Gårdagen.

Igår efter jobbet var jag först på Frölunda Torg där jag lämnade in ett halsband som gått sönder.
De hade inget likadant inne, så de ringer när det nya har kommit till butiken.
Sedan köpte jag två små mazarinkakor i hjärtform och stack hem till Therese.
Vi satt och babblade i 1½ timme innan det var dags att åka vidare till Cajsa.

Vi satt också och tjötade en hel del + att hon fick testa den rosa fuktbomben, hon fick lite på foile hemma så hon kan prova ett par vändor till.
Så tittade jag på lite foton från när de varit i Norge och bl.a åkt Trollstigen. Vill ju också köra där, men det verkar lite högt och läskigt.

Sedan vidare hemåt där Patrik väntade med god räksallad och ost & kex.
Så började vi se "Mumien - drakkejsarens återkomst" och skålade i mousserande vin.
Men vi båda somnade när det var ungeär 45 minuter kvar av filmen.
Typiskt för en fredagskväll - man är alltid helt slut.

Gårdagens make:


Hy: foundation beige 300 - Mary Kay.
Kinder: Solpuder desert sun - Mary Kay.
Ögon: highlighter - crystalline, bas - amber blaze, effekt - vintage gold + coal - allt från Mary Kay.
Läppar: lipliner - dusty pink, läppstift - frosted rose - Mary Kay.

Och så lite bilder på den goda maten =)
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback