Uppackning av varor.

Vaknade nästan två timmar innan väckarklockan imorse.
Så jag har redan hunnit med en dusch och att packa upp alla mina varor jag hämtade hos Katta igår.
Så nu har jag en massa make up att dema med + lite mer hudvårdsgrejer och några härliga body lotions som är limited edition.
Och jag har packat ihop tre påsar som kunder skall få i veckan.
Gött mos.



Snart vaknar nog älsklingen, då blir det frukostmys framför tv'n.
Sedan skall vi hem till svärföräldrarna och fira Roy som fyller år imorgon med tårta och kaffe.
Skall se om jag kan få med mig ett par saker som Susanne kan få prova då om det blir tid efter fikat.
Hade tänkt försöka ringa och göra föranalyserna till torsdagens klass i bilen på väg hem.
Så är det gjort när vi kommer hem så man bara kan slappa resten av kvällen.

Vad gör ni denna söndag?

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

jag sitter nu vid brasan med två katter kring mig och så dricker jag te och lyssnar på brasknaster samt lars winnerbäck..lovely!

Postat av: Linda Helsing

Jag har plåtat läxbilder till kursen imorgon. Aldrig e man ledig på riktigt!!!

2009-02-08 @ 21:02:03
URL: http://www.lindahelsing.se/wordpress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback