Mmmm.... gott!

Middagen var supergod.
Det blev burgaren.
Sedan var jag proppmätt, så det bidde ingen efterrätt.

Nu är vi hemma i råttboet igen.
Har packat alla kläder jag skall ha med.
Svårt att veta vad för kläder man skall ha... imorgon och lördag dag är det ju dresscode som gäller, så då är det lätt.
Men fredag kväll?
Kommer alla vara uppklädda till tänderna eller funkar en topp och ett par byxor eller shorts?
Nu säger jag att det gör det.

Sedan blir det nog direkt till fest på lördagskvällen, så då skall man ha med kläder till det också.
Då får det bli lite mer on the edge eftersom det bara är rockers där... så inte lika snällt.

Nu hägrar en dusch, sedan är jag nog mer eller mindre klar för idag och kan slappa resten av kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback