Sprickorna.

Försöker få tag i nissen som skall besikta vårt hus efter mer sprickbildning p.g.a sprängningarna vid vägbygget.
Vi kontakade dem första gången i början av november.
Nån vecka innan jul ringde patrik igen eftersom ingen hört av sig.
Då hade ärendet skickats vidare till den avdelning som har hand om detta och de hade redan varit ute och besiktat hus, alltså missat oss.
Men han skulle ta tag i detta igen och den killen skulle återkomma till oss.
Det har de fortfarande inte gjort och nu harjag tagit ärendet från Patrik då han fått ställa upp rätt mycket och ringa och stanna hemma under hösten då jag haft för hysteriskt för att kunna vara borta från mitt jobb.

Talade in meddelande på vår första kontakts mobilsvar imorse, men har fortfarande inte hört något.
Hur länge skall man vänta?

Kommentarer
Postat av: Sofia

Tack för "tipset" eller vad man ska kalla det. Jag har faktiskt skänkt det en tanke innan, men känner inte att det är min grej. Sälja har aldrig varit det, jag är bättre på att lira bakom sas. :) Jag redigerade ditt inlägg lite, eftersom man inte vet vilka som läser, men visst har du rätt! Jag jobbar på det kan vi säga. (Visst är jag härligt kryptisk? fniss) Men jag lovar att berätta så fort jag kan.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback