Utanför dörren.

Hej hej.

Idag börjar jag känna mig mer normal faktiskt.
Jag har inte blivit yr när jag stått upp i mer än fem minuter.
Startade morgonen med en välbehövd dusch och hårtvätt.
Mitt hår var både flottigt och på väg att bli en enda stor dreadlock nämligen.
Kändes så himla gott efteråt. Känns som om man fått tvätta av sig äcklig sjukdom.

Har också tagit mig bort till affären och handlat lite mat.
Parkeringen var helt full en vanlig vardag klockan elva.... vad är oddsen för det?
Passade på att hyra två filmer att ha under helgen också i förbutiken.
Hancock och ehhh ja vad fan hette den andra?

Men än så länge får det vara soft, för helt hundra är jag faktiskt inte.
Vill ju inte svimma av som min vän Åsa lyckades göra mitt under sitt Body Pump-pass.
Stackars.
Hoppas du mår bättre idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback