Utmaning - 4 saker

Blev utmanad av Sofia.

4 av Mina favoritprogram på TV
Det här blir lite lurigt eftersom vi faktiskt inte har tillgång till tv-nätet, men jag får köra på det vi har köpt på DvD då.
* Lost
* Arkiv X
* Star Trek
* My name is Earl.  mm.


4 saker jag gjorde igår

* Jobbade.
* Hade hudvårdsklass.
* Räknade budget.
* Somnade för sent.

4 saker jag längtar till (efter)

* Våren.
* Bröllopet.
* Semester.
* Bröllopsresan i höst.


4 Favoritrestauranger

* The Flying Scotsman, jag gillar mat till bra priser i härlig miljö - måste inte vara så rackarns exklusivt.
* Lilla Tavernan.
* Puben på stora hotellet i Osby - supergod mat.
* Tranquillo.


4 saker på min önskelista

* Mer fritid.
* Varmare väder.
* Mer mc-åkning i sommar.
* Bättre hälsa än det senaste.


4 personer jag utmanar

GO FOR IT!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback