Grilla i Sjövik

Nu blir jag strax hämtad på jobbet.
Så skall vi hem och vända och sedan dra vidare ut till Sjövik där det vankas grill ikväll med en massa goa människor.
Hoppas det finns plats att sitta nånstans inne i huset för jag fryser fast jag är inomhus p.g.a det råa vädret.

Magen är kass.
Igår fick jag ställa in min träning eftersom jag höll på att kräkas.
Idag är det lika illa trots novalucol tuggtabletter.
Undrar om det är den konstanta ångesten att hela tiden ligga efter med något man tycker är viktigt?

Är det inte träningen, så är det Mary Kay eller att få iväg jobbansökningar.
En vecka till ger jag det, annars bokar jag tid nånstans och kollar vad som är fel.


Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback