Bara EN dag kvar

Nu är det bara imorgon också, sedan är det banne mig bröllop.
Det har gått nästan 16 månader sedan jag friade på knä i vårt kök.
Känns bisarrt på något sätt.
Trots att vi började planera så långt i förväg känns det som att det var rätt mycket att göra nu de sista dagarna, så det var ett smart drag att ta semester hela veckan innan så vi slapp stressa.
Nu kan jag inte göra så mycket mer utan hoppas att det flyter på som det skall under dagen och att det inte regnar precis då vi skall vigas.
Vädret ser just nu lite ostadigt ut under lördagen, men det kan ju ändras.
Så håll tummarna för uppehåll just mellan tre och fem i alla fall!

Imorgon skall saker lämnas i festlokalen och på eftermiddagen skall blommorna hämtas.
Och taxi skall förbokas till lördag förmiddag då vi skall till frisören.

Kommentarer
Postat av: Ann

Nämen goddag kjell :D

Postat av: Marie R Osby

Sitter hemma i regnet och tänker på dig. Hoppas ER dag imorgon blir oförglömlig. Fast jag skulle ju inte vilja byta.

Många kramar

2009-06-05 @ 15:55:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback