En dag på språng.

Idag har vi pysslat med lite efterslängar från bröllopet.
Vi har hämtat upp våra presenter, bandare mm från festlokalen.
Lämnat tillbaks tårtställningen.
Satt in presentpengar på kontot.
Hämtat vår nya bil ute i Torslanda.

Där skiljdes våra vägar åt och Patrik åkte hem för att grilla och titta på film med Emma och Jimmy medans jag tog en shoppingrunda på Torget i Amhult.
Hittade en vit topp med lite puffärm från Esprit inne på Cinco.
Sedan ett vitt linne med siolverpaljetter på Lindex.
Och så en trefärgad glansig sjal i turkost, violett och rosa.

Sedan åkte jag vidare till Eriksberg där Ulla hade lite galj hemma i samband med att hon blivit färdig Sales Direcor.
Hon bjöd på paj, sallad, kaffe, skumpa och lite godis.
Och så var det givetvis tal, applåder och presenter i mängder. Hon såg så lycklig ut, så stort grattis till dig Ulla!

Efter det vidare in till stan där jag mötte upp två gamla fotbollsvänner från Tornado BK inne på café TinTin.
Elin och Sharro. Har inte sett dem på ca 3 respektive 5 år, så det var himla kul.
Helt plötsligt var klockan tolv och vi fattade inte vart tiden tagit vägen.
Synd att Sharro bor i London numera, så vi inte kan ses, men Elin finns ju här och Åse måste jag få tummen ur och hälsa på uppe i Landvetter.

Men nu blir det sängen och imorgon måste det bli gymmet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback