Äntligen helg!

Jaha... då var denna arbetsveckan till ända.
Har fått fixat en del under lunchen idag.
Mailat in att jag vill skriva in mig som arbetssökande hos arbetsförmedlingen, kollat upp öppethuskvällar på Gbg nyföretagarcentrum där man kan komma och få drop-in rådgivning ang. att starta eget företag.
Har även mailat min gamla PA på Manpower och frågat om hon kan tänka sig att vara referensperson åt mig vid framtida jobbansökningar.
Så nu har jag minst två referenspersoner, det är bra.

Skall sätta mig i helgen och försöka knåpa ihop ett bra CV så jag har det klart när jag väl börjar söka jobb.
Har även skrivit ut ett par mallar att få tips och råd ifrån.

Men nu, skall jag ta helg.
Åka förbi Allum på vägen hem och se om jag kan hitta nåt snyggt på HM.
Har presentkupong + att det är specialerbjudande just nu.
Sedan blir det god mat och senaste Bondfilmen hemma med älsklingen.

Kommentarer
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

hihi ska du se lets dance ikväll ? :) ha en bääääst fredag nu :*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback