Bröllopstyg och kostym =)

Igår hade vi en halvdag på stan.
Först var vi på Gårda extil där jag fick hjälp med tyg till min klänning.
Hade med mig en bild på ungefär hur den skall se ut, så de skulle kunna beräkna metrar av varje färg mm.
Den kommer att sys upp i thaisiden.
Vitt med gröna bårder på och så en underkjol av vit brudtyll.
Kommer bli superfin!

Sedan åt vi en snabblunch inne på PC.
Supergod pasta med kyckling och bacon i gräddsås.

Efter det vidare till Holmns Herr för att hitta kostym till Patrik. En Hugo Boss.
Hade jag haft dubbelt så mycket peng varje månad hade jag lätt gått till ett sådant ställe och handlat jämt.
Vi fick hjälp, killen tittade på P i ca fem sekunder och plockade sedan fram en kostym som satt som gjuten.
Byxorna lades upp ett par cm - det tog tio minuter, sedan var vi klara.
Han köpte dessutom en väst och ett par manschettknappar som matchar min vigselring perfekt =)

Vidare till Frölunda Torg där jag hämtade upp ett halsband jag reklammerat.
Givetvis fick jag inte tillbaks rätt, utan ett i längre modell, men jag sa att det var ok för min del.
Inne på Brothers hittade vi dessutom en slips till Patriks kostym. En ljus med gröna detaljer som matchade med mitt gröna tyg.
Så nu är det enda han saknar en vit skjorta med hål för manschetterna, sedan är hela hans outfit klar =)

Känns gött som tusan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback