Hylluppsättning

Nu har vi inlett dagen med en sen våffelfrukost.
Och sedan har vi påbörjat arbetet med att sätta upp hyllor och arbetsbord i pannrummet.
Tror inte vi hinner klart idag, men imorgon borde vi vara hyfsat klara.
Sedan har jag en idé om att sätta upp gardinstänger och hänga flyttbara panelgardiner för hyllorna där vi skall förvara lite skafferivarot, så det inte ser så trist ut.

Jag ser fram emot den dagen då jag kan packa in mitt lager av hudvårdsprodukter där inne så vi slipper ha en massa tråkiga kartonger stående i det andra rummet.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej!

Vill du hjälpa mig en en sak? Nämligen att påverka vilken header jag ska ha.. :) spana in min blogg o rösta =)

Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback