Lagen om allts jävlighet.

Min dator har ju kraschat och skall installeras om.
Vi fick hem skivan för detta idag, så det blir ett projekt för helgen misstänker jag.
Så tills vidare sitter jag vid Patriks dator.
Han har vid sin fotbräda en stor elpadda för alla sladdar, på den sitter två switchar varav den ena bryter strömmen för datorn och den andra till gitarrstärkaren.
Jag har redan en gång petat till den med tån så hela datorn slocknade.

Så vad tror ni händer efter att jag suttit och pillat med en bild i Photoshop i en timme???
Givetvis är tån där igen och "bzzzzt" så vart skärmen svart och självklart hade jag inte sparat en enda gång under tiden.
Gaaahhhh!!!

Men nu har jag i alla fall gjort om bilden och den vart jag nöjd med.
Så nu har jag till lite framtida utskick =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback