Make up och fika i Varberg

Ikväll har jag varit på besök i Varberg.
Hemma hos en gammal kollega från Manpowertiden... ja alltså kollegan är inte så gammal, men det var rätt många år sedan vi sågs.

Först fick jag lite mat och sedan drog vi igång med make up.
Hon blev jättefin.. nästan lite bonbrudsvarning på maken.
Lätt guldskimrande. Snyggt.
Sedan fikade vi lite och snackade lite skit och så var klockan helt plötsligt över ni och jag hade 1½  timme hem i bil, så det var dags att ta sig hem.

Svängde in hemma på parkeringen ca tjugo i elva, men då tankade jag på vägen också.
Nu är väskorna ompackade inför morgondagens hudvårdsklass + make up.
Och nu blir det sängen här.

Natti natti.

Kommentarer
Postat av: Ann

Ja lite lugg gjorde väldigt mycket för frisyren. Mössfrillan på jobbet är dock ingen höjdare när luggen är ivägen :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback