Slut på tyg.

Det tyget jag ville ha var givetvis tillfälligt slut.
Får åka förbi en annan dag istället.
Men vi fick med oss väggskenor och hyllplan så det räckte till resten av rummet.
Och nu har vi fått upp mitt arbetsbord också... nice.

Skall nog beställa en plastmatta att ha under för att skydda golvet något och sedan skall vi skruva fast det i sidoväggen och lägga en silikonsträng imellan så det blir tätt och bra.
Uppsättning av skensystem för gardiner i taket för dock vänta till nästa helg.
Inte så bråttom med det just nu i alla fall eftersom tyget ändå var slut.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Hej Nossan

Kan tyget finnas på Ikea kungen kurva tror du ?

Då kan jag köpa med mig det ner till dig.

Vad var det för tyg och hur mycket ?

Så kanske det går fortare, jag vet ju hur det är när man börjat på något :)

Skulle helst varit klart igår :)



Noss noss

2009-03-30 @ 18:15:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback