Breakdown

Efter att helt plötsligt ha blivit skitledsen på vägen hem från Lerum inatt bestämde jag mit på stående fot att skita i Kinnekulleträffen idag.
Jag behöver helt enkelt lite tid att bara ta det lugnt.
Tror att det här med jobbet kanske tagit hårdare än jag velat tro.
Man försöker ju liksom hålla skenet uppe och ta det positivt, men det är ändå något som hänger lver en.
Fick dock två bra tips på företag som behöver folk igår, så jag skall skicka iväg ett par spontanansökningar.
Det ena som kundtjänstmedarbetare per telefon och mail och det andra som ordermottagare.

Wish me luck!

Kommentarer
Postat av: Ann

Ja man ska vara frsiktig med att ta på sig för mycket, det tar hårdare än man tror.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback