Hemma igen!

Nu är jag hemma igen efter utbildning och en trevlig lunch med några kollegor.
Vi åt lax och sallad inne på hotell Rubinen tror jag det var.
Mycket god mat.

Sedan skyndade jag mig ner till Nordea för att sätta in pengar.
Men de hade tagit bort sin myntautomat, så jag kunde bara få in sedlarna, så det får bli en vända till under semestern.
Sedan köpte jag en flaska rosé champagne som vi skall sippa hos frisören innan bröllopet.

Dessutom har vi fått väldigt goda nyheter idag!
Mer om det senare.

Nu blir det bikini och rensning av rabatterna.
Givetvis med solskyddsfaktorn på... glöm inte den i sommar!
Var rädd om er själva och om er hud, var inte mer rädd för att vara blek än för att få hudcancer!

Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback