Jobbkväll

Vilken trevlig kväll det har varit.
Kom fram till Marie, kvällens värdinna, strax efter fem.
Vi började med make up för hennes del och hon blev jättefin i gröna toner och lite mer korall på kinder och läppar.
Mycket fina vårfärger!

Sedan höll jag i hudvårdsklass för hennes mamma och två vänner.
De var mycket intresserade och positiva, så det var skitkul.
Fick även en hel del beställningar, så det var också roligt.
Och så skall jag få träffa mamman igen nästa vecka så att även hon får testa vår make up.

Så nu när jag kom hem har jag suttit och beställt varor så jag kan leverera så snabbt som möjligt till mina nya kunder.
Känns skitbra, dessutom har jag redan klarat månadens utmaning och får nu vara med i telefonkonferens med en av de damer som kommit väääldigt långt i sin karriär inom Mary Kay.
Hon lär ju ha ett, eller tusen tips, i kavajärmen =)


Kommentarer
Postat av: Camilla

tack, ja det var riktigt kul att få toppbetyg av GP, äntligen!!! Nu har vi såklart massor att göra och det är bra...Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback