Listigt

Hittade denna lista i Sofias blogg och tänkte att den kunde få roa mig idag...

1. Hur bor du? I en 1½-plansvilla med garage och stor trädgård. 135 kvadratmeter boyta och lite biyta i form av förråd och tvättstuga. Pendeltid på ca 30 minuter in till Gbg stad.


2.Vad är din favoritefterrätt?
Glass, helst i chokladsmak med kola, marshmallows och nötter i.


3. Vilken superkraft hade du valt om du fått välja en?
Superstark och snäll.


4. Hemmafest eller utgång?
Utgång med dans.


5. Brukar du lyssna på ljudböcker?
Nej, föredrar att läsa själv.


6. Har du råkat göra något pinsamt den här månaden?
Spräckte mina byxor i rumpan på dansgolvet till en välbesökt krog i Gbg.


7. Ska du köpa något extra kul för din lön/ditt studiebidrag den här månaden? En heldag på Hagabadet ihop med min då äkta man under vår semester.

8. Vilket var ditt allra första husdjur om du haft ett sådant?
En kanin, dvärgvädur, som hette Busis.


9. Vad gick du för inriktning i gymnasiet? Ekonimskt med mycket språktillval.

10. Vad hade du helst varit känd för om du varit tvungen?
 Musikalisk talang eller idrott.


11. Brukar du mest blicka bakåt eller framåt i tiden?
Både och, just nu mest framåt.


12. Vem av de 4 huvudkaraktärerna i Sex And the City är du mest lik?
Hmmm... ja, jag vet inte. Miranda mest kanske.

13. Har du gått på en blind-date nångång?
Nej.


14. Har du eller har du haft ett smeknamn?
Många.


15. Vilken låt spelas mest hemma hos dig just nu?
Tja... det mesta med AC/DC.


16. Pratar du i sömnen?
Det vet jag inte? Men jag gnisslar tänder, eftersom jag slarvar med min bettskena.


17. Vad hade du helst velat få i present?
Lite ledig tid ihop med min älskling, kanske en weekend i Rom?


18. Är du ärlig när du bloggar?
Ja.


19. Har du vunnit pengar någongång? Inte rena pengar, men presentkort på Lindex via Bingolotto för hundra år sedan.

20. Hur många barn vill du ha, om du nu vill det? Det känns som att det räcker med ett.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback